Regulaminy sklepu

W tym dziale znajdziesz regulaminy naszego sklepu, w tym:

  • regulamin sklepu internetowego e-mordka.pl
  • regulamin konta w sklepie e-mordka.pl
  • regulamin newslettera
  • regulamin programu lojalnościowego

Regulamin sklepu internetowego e-mordka.pl

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

§1  Definicje
§2  Kontakt ze Sprzedawcą
§3  Wymogi techniczne
§4  Zakupy w Sklepie
§5  Płatności
§6  Realizacja zamówienia
§7  Prawo odstąpienia od umowy
§8  Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§9  Reklamacje
§10  Dane osobowe
§11  Zastrzeżenia
Załącznik nr 1:  Wzór formularza odstąpienia od umowy

§1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy e-mordka.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.e-mordka.pl.
Sprzedawca - CREATIVO GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Bojkowska 47A, NIP: 6412533068, Regon 243689789 wpisana do Krajowego Rejestru sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 526297 o kapitale zakładowym – 5.000,00 zł (wpłacony w całości).

§2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1.  Adres pocztowy: 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 47A/6
2.  Adres e-mail: sklep@e-mordka.pl
3.  Telefon: 032 739 08 82
4.  Punkt odbioru - punkt znajdujący się pod adresem: 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 47A/6

§3 WYMOGI TECHNICZNE

1.  Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
-  urządzenie z dostępem do Internetu,
-  przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

2.  Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§4 ZAKUPY W SKLEPIE

1.  Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.

2.  Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.

3.  Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.

4.  Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: możliwych sposobów dostawy towaru oraz metod płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

5.  Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

6.  Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

7.  Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

8.  Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§5 PŁATNOŚCI

1.  Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego i produktów znajdujących się w koszyku:
a)  zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
b)  za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24.pl w ramach której dostępne są różne metody płatności, w tym przelewy elektroniczne, Blik, płatności kartą, GooglePay, płatność odroczona PayPo;
c)  za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
d)  kartą za pośrednictwem operatora Polcard (usługa aktywna od 15.10.2020r.).

2.  W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej przelewy24.pl podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S.A.

3.  W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia.

4.  W przypadku płatności kartą operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Płatności kartą odbywa się za pośrednictwem platformy płatniczej przelewy24.pl.

5.  Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia oraz, że niektóre metody płatności mogą być dla wybranych produktów niedostępne (np. płatność za pobraniem dla produktów personalizowanych).

6.  Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie dokumentów, faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.  Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

2.  Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.

3.  W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

4.  W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

5.  Towar dostarczany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

6.  Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
a)  za pośrednictwem firmy kurierskiej,
b)  do automatów paczkowych (np. Inpost Paczkomaty)

7.  Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.

8.  Sklep nie prowadzi regularnej sprzedaży stacjonarnej, dlatego w przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, Kupujący zostanie poinformowany o gotowości towaru do odbioru.

9. Okres ważności złożonego zamówienia wynosi 5 dni. Jeśli przez ponad 5 dni zamówienie nie zostanie odebrane lub opłacone lub Sklep nie będzie mógł skontaktować się z Kupującym, żeby zrealizować zamówienie, to zostanie ono anulowane. 

§7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.  Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem §8 Regulaminu, w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2.  Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia:
a)  w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru;
b)  w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

3.  Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w §2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

4.  Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

5.  Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.  W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

2.  Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

3.  Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4.  Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 47A/6 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

5.  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

6.  Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

7.  Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

§8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
a)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych lub funkcjonalnych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d)  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e)  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f)  o  dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
g)  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
h)  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

2.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

§9 REKLAMACJE

1.  W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2.  Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
a)  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
b)  przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
c)  żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
d)  żądać usunięcia wady.

3.  Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w §2 Regulaminu.

4.  Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 47A/6

5.  Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6.  Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w §2 Regulaminu.

7.  Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, Sprzedawca zobowiązany jest do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1.  W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
a)  mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
b)  pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
c)  bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
d)  internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§10 DANE OSOBOWE

1.  Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

2.  Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§11 ZASTRZEŻENIA

1.  Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

2.  Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

3.  Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.

4.  W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

5.  Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać: 
 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

CREATIVO GROUP sp. z o.o.
ul. Bojkowska 47A, 44-100 Gliwice, adres e-mail: sklep@e-mordka.pl

Ja ................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:


1. .....................................................................................................................................

2. .....................................................................................................................................

3. ......................................................................................................................................

Data odbioru: ......................................

Imię i nazwisko Konsumenta(ów):  .......................................................................................


Adres Konsumenta(ów) .........................................................................................................
 

Podpis Konsumenta: ________________________
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 


Data: ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić

 


Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie e-mordka.pl

SPIS TREŚCI

§1 Definicje
§2 Kontakt ze Sprzedawcą
§3 Wymogi techniczne
§4 Konto
§5 Reklamacje
§6 Dane osobowe 
§7 Zastrzeżenia

§1 DEFINICJE

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie. 
Sklep – sklep internetowy e-mordka.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://e-mordka.pl
Sprzedawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CREATIVO GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Bojkowska 47A, NIP: 6412533068, Regon 243689789 wpisana do Krajowego Rejestru sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 526297 o kapitale zakładowym – 5.000,00 zł (wpłacony w całości). 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres pocztowy: 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 47A/6
2. Adres e-mail: sklep@e-mordka.pl
3. Telefon: 032 739 08 82

§3 WYMOGI TECHNICZNE

1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§4 KONTO

1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.

2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.

3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.

4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.

5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.

6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: sklep@e-mordka.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§5 REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail sklep@e-mordka.pl.

2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
a) Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
b) Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
c) Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§6 DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§7 ZASTRZEŻENIA

1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.

3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.

4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:

- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.

5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.

6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy sklep@e-mordka.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.

7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.

8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

9. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

 


 

Regulamin newslettera sklepu e-mordka.pl

§1 DEFINICJE

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie. 
Sklep – sklep internetowy e-mordka.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://e-mordka.pl
Usługodawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CREATIVO GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Bojkowska 47A, NIP: 6412533068, Regon 243689789 wpisana do Krajowego Rejestru sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 526297 o kapitale zakładowym – 5.000,00 zł (wpłacony w całości).
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter. 

§2 Newsletter

1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.

2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.

3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.

4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.

5. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.

6. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: sklep@e-mordka.pl

7. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§3 Reklamacje

1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: sklep@e-mordka.pl

2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

§4 Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.

2. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§5 Postanowienia końcowe

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.

2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.

3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.

4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: sklep@e-mordka.pl  co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.

5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

 


Regulamin Programu Lojalnościowego

  1. Organizatorem programu lojalnościowego Sklepu e-mordka.pl jest CREATIVO GROUP sp. z o.o.  z siedzibą w Gliwicach , ul. Bojkowska 47A zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 526297
    Dane kontaktowe organizatora: tel. 032 739 08 82, e-mail: sklep@e-mordka.pl
  2. Definicje:

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, z wyłączeniem firm.

Program – program lojalnościowy, o którym mowa w niniejszym regulaminie;

Punkty – punkty przyznawane Uczestnikom, za zakupy w Sklepie w ramach programu lojalnościowego, które są wymieniane na rabat procentowy na zasadach opisanych w Regulaminie;

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep - sklep internetowy e-mordka.pl prowadzony przez Organizatora pod adresem https://www.e-mordka.pl , dalej Sklep

Uczestnik – osoba, która posiada kont w sklepie e-mordka.pl oraz korzysta z programu lojalnościowego

  1. Osoba, która chce wziąć udział w programie lojalnościowym w Sklepie powinna założyć Konto w Sklepie (rejestracja) lub być zarejestrowanym Klientem.  
  2. Korzyścią związaną z przystąpieniem do programu lojalnościowego dla Uczestnika jest przyznanie Punktów.
  3. Zasady naliczania Punktów:
  • za zakup produktów lub usług z asortymentu Sklepu, w czasie trwania Programu, Uczestnikowi przyznawane są Punkty,
  • 1 Punkt stanowi równowartość 1 złotego polskiego,
  • produktami lub usługami wyłączonymi z Programu, za które nie są przyznawane Punkty są: karty podarunkowe oraz koszty wysyłki,
  • Punkty naliczane są w ciągu 24 godzin po zrealizowaniu zamówienia,
  • Punkty naliczane są wyłącznie jeżeli Uczestnik jest zalogowany,
  • czas ważności Punktów wynosi 365 dni od momentu ich naliczenia, po tym okresie ulegają skasowaniu;
  • nie ma możliwości przenoszenia Punktów na inne konto,
  • w przypadku zwrotu produktu, za zakup którego naliczono Punkty, w szczególności w przypadku odstąpienia od umowy, Organizator zastrzega sobie możliwość odliczenia liczby Punktów odpowiadającej liczbie Punktów przyznanej za zakupiony produkt(y) lub usługę, który jest zwracany,
  • Organizator może okresowo stosować szczególne zasady przyznawania dodatkowych Punktów, w szczególności powiązać je z akcjami promocyjnymi. Informacje o takich szczególnych zasadach będą komunikowane Uczestnikom na stronie Sklepu i/lub w mediach społecznościowych Sklepu, i/lub w newsletterze Sklepu,
  1. Wykorzystanie Punktów:
  • Uczestnik decyduje czy skorzysta z Punktów czy nie,
  • każde 100 Punktów Uczestnik może wymienić na rabat w wysokości 1%.,
  • minimalna liczba Punktów jaką można wymienić na rabat to 100 punktów, zaś maksymalna liczba Punktów jaką można wykorzystać w jednym zamówieniu to 1000 punktów,
  • minimalna wartość zamówienia, w którym mogą być wykorzystane Punkty to 20 zł (dwadzieścia złotych, 00/100)
  • nie ma możliwości wypłaty ekwiwalentu pieniężnego za zgromadzone Punkty,  
  1. Aby wykorzystać Punkty, należy podczas składania zamówienia (w kroku 1 „zawartość koszyka) skorzystać z opcji „płatność punktami programu lojalnościowego)
  2. Z programu lojalnościowego wykluczone są firmy.
  3. Organizator ma prawo weryfikować zasadność naliczania Punktów. W przypadku stwierdzenia nienależnego naliczenia Punktów lub naliczenia Punktów z naruszeniem Regulaminu Organizator zastrzega sobie możliwość odliczenia nienależnie naliczonych Punktów z Konta Uczestnika. O dokonanym odliczeniu i jego podstawie Uczestnik zostanie powiadomiony w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej widniejący na Koncie Klienta.
  4. Uczestnik może zostać wykluczony z Programu w razie naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, w szczególności w celu nienależnego naliczenia Punktów. W efekcie wykluczenia Uczestnik traci wszystkie  niewykorzystane punkty. O wykluczeniu z Programu Uczestnik zostanie powiadomiony w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej widniejący na Koncie Klienta.
  5. Wątpliwości dotyczące naliczania bądź odliczania Punktów lub wykluczenia z Programu można wyjaśnić przez kontakt e-mail ze Sklepem: sklep@e-mordka.pl w ramach procedury reklamacyjnej.
  6. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Programu powinny być zgłaszane Organizatorowi na piśmie na adres Organizatora: CREATIVO GROUP sp. z o.o., ul. Bojkowska 47A, 44-10 Gliwice lub na adres poczty elektronicznej sklep@-mordka.pl  z dopiskiem na kopercie lub w tytule wiadomości – „Program Lojalnościowy e-mordka.pl – reklamacja”.  O rozpatrzeniu reklamacji osoby, które je zgłosiły, zostaną powiadomione w terminie 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji na adres podany w zgłoszeniu.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w trakcie trwania Programu, jednak zmiana taka nie może naruszać praw już nabytych przez Uczestników.
  8. Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnej przyczyny, takiej jak:
    1. zmiana przepisów prawa lub ich interpretacji stosowanej przez sądy lub organy władzy publicznej, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującą potrzebą jego dostosowania do takiej zmiany;
    2. wydanie orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu;
    3. zmiany w zakresie zasad lub warunków uczestnictwa w Programie;
    4. potrzeba usprawnienia działania Programu, np. poprawy obsługi Uczestników, zapobiegania naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom
    5. potrzeba usunięcia ewentualnych błędów, omyłek, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
    6. potrzeba aktualizacji nazw, adresów, danych firmowych lub teleadresowych wskazanych w treści Regulaminu;
    7. zmiana w zakresie procedury działania Programu.
  9. O zmianie Regulaminu Uczestnik zostanie powiadomiony w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej widniejąc na Koncie Klienta.

 

Aktualizacja: 05-08-2024 r.